Focussen we op de juiste dingen? Klopt onze communicatie? Doen we wat past bij Pathé? Dit zijn de vraagstukken waar PR & Communicatie zich dagelijks mee bezighoudt. Ze zorgen dat Pathé top of mind is bij corporate doelgroepen, media en ook intern.
Afdeling Facility is innovatief en leidend in het verantwoord en efficiënt bouwen, renoveren en onderhouden van geavanceerde, duurzame en veilige bioscopen. Wij waarborgen dat de ervaring van de bezoeker op alle technische en facilitaire facetten op niveau zijn.
Het Content team van Pathé streeft ernaar om altijd het aantrekkelijkste aanbod op te zetten en de meeste potentie uit de content te halen. Als zij niet weten wat er speelt, weet niemand het...
Op deze afdeling gaat de cast elke dag vol enthousiasme aan de slag met het selecteren van de juiste mensen voor de juiste plek, zodat iedereen blij en tevreden zijn rol kan vervullen. Hierbij hoort ook het trainen van onze medewerkers, zodat we de beste ervaring voor onze bezoekers kunnen creëren. Happy Employees = Happy Customers = Happy HR.
Theatermanagers hebben als missie het aansturen van de theaters en de Manager Service. De afdeling op het hoofdkantoor stuurt de theaters aan vanuit een centrale rol en geeft leiding aan twee belangrijke pilaren van de Operatie: de klantenservice en het Pathé Operations Center. Ook zorgen zij ervoor dat nieuwe ideeën op een goede manier worden geïmplementeerd en landelijk worden uitgerold. Onze service employees spelen een belangrijke rol in de uitvoering.
Finance heeft een ondersteunende rol voor de business. De cast van deze afdeling zorgt ervoor dat alle anderen de ruimte hebben om die ultieme beleving van de bezoeker te creëren. Zo leggen ze juist en tijdig de rechten en verplichtingen vast in de administratie en voorzien in behoefte van financiële stuurinformatie.
B2B, oftewel business-to-business, is het fysieke bewijs dat Pathé meer is dan film. Door de zalen te gebruiken voor congressen of award shows dragen zij bij aan de veelzijdigheid van Pathé. Ze zijn net als alle andere afdelingen enorm gericht op het bieden van de ultieme service, op alle vlakken.
Pathé Operations Center, oftewel POC, is een team vol specialistische superhelden. Zij ontzorgen de theaters op het gebied van content en speellijsten. Zij monitoren de tijdige levering van alle content en zijn de eerste hulp bij nood in het geval van een technische storing. POC to the rescue!
De ultieme beleving begint met goede software, website en apps om tickets snel en simpel te kunnen bestellen. IT zorgt ervoor dat bezoekers, maar ook medewerkers, elke dag kunnen vertrouwen op goed-werkende en veilige IT-systemen.
Deze afdeling is verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten op het gebied van eten, drinken en merchandise en houdt zich bezig met de verschillende formules en de doorontwikkeling van fysieke onderdelen van de bioscoop.
Onze Marketing & Sales afdeling zorgt ervoor dat iedereen Pathé kent, dat nieuwe bezoekers worden aangetrokken en bestaande bezoekers loyaal blijven. Missie: Iedereen fan van Pathé!
Pathé Thuis zorgt ervoor dat iedereen vanuit huis kan genieten van de nieuwste films. Missie: De ultieme thuisbioscoopervaring voor iedereen!